ManiCute - Tribal

A mai témánk a tribal volt, így  törzsi mintás körmöket készítettünk. Nagy kedvencem az azték minta, de ritkán vetemedek rá, hogy a körmeimre varázsoljam, mert ha igazán mutatósat szeretne az ember, akkor az elég időigényes munka. Most viszont vettem a fáradságot és egy igazán mutatós és színes manikűrt készítettem magamnak. :)


Azt hiszem nagyon sikerült eltalálnom ezt az azték életérzést, ebből kifolyólag napokig örömmel viseltem a manikűrt. Igaz az elkészítése nem két perc volt, de azt hiszem megérte a belefektetett időt. 





A  Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott azték vizes matricát használtam, amivel egyszerűen készíthettek mutatós törzsi manikűrt. A körmeimet először fehérre festettem, majd felragasztottam a vékony díszítőcsíkokat, és ezek közé kentem a színes lakkokat. Mikor megszáradt a lakk felhelyeztem a matricákat és színtelen fedőlakkal fixáltam a manikűrt. A matrica könnyen kezelhető, egyszerűen felhelyezhető, nem túl merev, de nem is szakad el. Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve.


Szeretitek az azték manikűröket?



10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színes, kicsit nekem nyárias, de nagyon jó. :)

    VálaszTörlés
  2. De szuper! A színek telitalálatok :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon durva! Egyik kedvencem lett tőled azt hiszem! Imádom a tribal cuccokat :)

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus lett, alig várom, hogy felavathassam az ilyen matricáimat. :)

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, le sem mosnám amíg nem muszáj, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Csodásak a színek!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com