Stamping Challenge - 7. ombre

A hetedik manikűr a nyomdázós kihívásban az átmenetről szó. Én úgy értelmeztem vagy a nyomdázásnak, vagy a nyomdázás alap színének kell ombrének lenni. Maradtam az átmenetes alapnál. Piros- fekete átmenetet készítettem, amire ezüsttel nyomdáztam a BP-13 lemezről egy érdekes engem Dávid csillagokra emlékeztető mintával. 




A lemezt a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelése. Be kell valljam, amikor kiválasztottam ezt a lemezt azt gondoltam, hogy ez lesz az a minta, amit tuti soha nem fogok használni, aztán végül ezt próbáltam ki először... :D A lemez hibátlan, érdekes mintákat válogattak össze rá.

INNEN tudjátok megrendelni.


ITTtaláltok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek az ombre körmöket?



7 megjegyzés:

  1. Nekem nem jutott erről eszembe Dávid csillag, csak egy fonatos minta. Nagyon jól sikerült mani!

    VálaszTörlés
  2. Nekem szögesdrót jut eszembe róla, de nem is ez a lényeg. Szép lett az átmenet, és a nyomda is. Nekem tetszik ez a lemez, jól ki lehet használni a mintákat szerintem. (-:

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki :)
    Összeszedtem a gondolataimat a kihívásról, megéri megnézni ;) : http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2015/02/koromnyomdazos-kihivas-ertekelese-es.html

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com