Újabb tesztcsomag a Born Pretty Store-tól

Alig fejeztem be az első csomagban lévő termékek tesztelését, és meg is érkezett a második tesztcsomag a Born Pretty Store áruháztól. ITT nézhetitek meg mi lapult az első csomagomban, ha érdekel titeket.


A mostani csomagba két vizes matricát és neon szegecseket választottam. Mind a három termék elnyerte a tetszésemet már már a csomag kibontásánál. (Ezúttal tényleg azt kaptam, amit kiválasztottam.) :)



A kör és csillag mintázatú neon színes szegecseket tartalmazó tárcsa a kedvencem a csomagból... Egyszerűen oda vagyok érte... A szegecsek kellően kicsik, így nem kell attól félni, hogy nem simulnak rá a körömre. A kis fém körömdíszek lila, narancs, pink, sárga, kék és zöld színben pompáznak.

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.



A második választottam ez a fekete-fehér virágmintás vizes matrica volt, nagyon kis kellemesek benne a virágminták, és egy szép élénk színű lakkon biztos szuperül mutatnak majd. :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.



É mivel pinkből és rózsákból sosem elég, ezért esett a választásom erre a romantikus rózsás vizes matrica ívre. :) Nude lakkon istenien mutat ennyit megsúgok... :)

INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.



Ismét csak azt tudom mondani, hogy nagyon örülök az együttműködésnek és annak, hogy felkerestek. :) ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.



Szeretitek a Born Pretty Store termékeit?


6 megjegyzés:

  1. A vizes matrica, mint körömdíszítő, nekem nagy kedvencemmé vált :) Ezek közül viszont most a neon szegecsek tetszenek a legjobban *-*

    VálaszTörlés
  2. elírtad a címet.
    nekem is kedvencem a vizes matrica :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Úgy érzem későn volt már 11-kor, amikor írtam a posztot...

      Törlés
  3. Ó, most kicsit irigykedem, hogy már a második csomagot kapod. Nekem sajnos még nem ért ide, amit május 6-án adtak fel. Pedig hogy készültem, mert most lenne időm próbálgatni. :( Mondjuk korábban egy csomagom el is veszett. Úgy látszik én már csak ilyen szerencsétlen vagyok... A tesztcsomagokat egyébként nyomon követhető módon postázzák?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig azt már jó régen feladták. :/ Remélem előbb-utóbb odaér azért. :) Szerintem nem nyomon követhetően küldik őket. :/ Rendelésnél is csak akkor küldik úgy, ha úgy kéred, és fizetsz ért. Gondolom úgy már nem annyira érné meg nekik az ingyen posta....

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com