Crystal nails UV top coat - kedvenc fedőlakkom

Mannánál láttam ennek a fedőlakknak a tesztjét, és egyből felkeltette az érdeklődésemet, mivel nemrég kaptam UV lámpát. Hamarosan el is mentem az ajánlott boltba és magamává is tettem a kicsikét. 1500 Ft volt 15 ml lakk. Alapesetben nem szoktam ennyit kiadni egy körömlakkért, mert nem használom ki. Viszont ez egy gyorsárító fedőlakk, ami tuti elfogy... 


Mivel is van dolgunk... Egy átlátszó fedőlakk, ami UV lámpa fénye alatt 1 perc alatt megszárad, és ha ez még nem lenne elég az alatta lévő lakkrétegeket is megköti. Én elég sokszor készítek olyan manikűröket, amiknél egy örökkévalóság megvárni, hogy minden réteg meszáradjon. :S Ezért is vettem meg ezt a gyorszárító toppert, mert így időt tudok spórolni.


Az ecsete átlagos, a lakk állaga szintén. Én, ha nailartot akarok vele fixálni, akkor jó vastagon szoktam felvinni, hogy ne kenjem el a még meg nem száradt mintát, (ilyenkor 3-4 percre is bent szoktam hagyni lámpa alatt), ha csak két réteg sima lakk száradását akarom meggyorsítani, akkor vékonyabban kenem, és 1-2 perc is elég neki a lámpa alatt.


A szárító hatás tökéletes! Én nem is úgy fogalmaznék, hogy megszárítja az alatta lévő lakkrétegeket, hanem inkább megköti. Nem lehet belenyúlni, elkenni, és gyönyörű fényes a finishe.  Ezt a manikűrt is vele fixáltam többek között.


De a Hello Halloween manikűröknél is őt használtam: (kivéve az elsőt)

Én maximálisan meg vagyok vele elégedve, és csak ajánlani tudom. Aki nem szeret várni a lakk száradására, annak tökéletes. :) Sima gyorsszárító fedőlakkal nem nagyon volt dolgom, (nem igazán hiszek bennük), így viszonyítási alapom nem nagyon van, de engem teljes mértékben meggyőzött! :)

Szeretitek a gyorszárító lakkokat? Próbáltátok már ezt a lakkot?

Megjegyzések

  1. És ez a fedőlakk simán lemosható körömlakklemosóval úgy, mint a 'normál' társai?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tökéletesen úgy viselkedik, mint egy normál lakk, le lehet mosni lakklemosóval. :)

      Törlés
    2. Akkor azt hiszem, be kell szereznem :D

      Törlés
    3. Szerintem nem fogsz benne csalódni.;)

      Törlés
    4. Sikerült megvennem, de nem ezt az ezüst borításút, hanem a matt lilát. Szerinted van különbség köztük?

      Törlés
    5. Jó kérdés... Én életmebne egyszer voltam crystal nails boltban, amikor ezt megvettem, de Manna lehet okosabb, és meg tudja mondani... :) http://mannakormok.blogspot.hu/

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a fedőlakk, de jó hogy írtál róla :)
    Sokat gondolkodtam rajta de még nem vettem de hamarosan fogok, remélem a közelgő szülinapomra megkapom :) (k)

    VálaszTörlés
  3. Ez kéne nekem... Sose bírom kivárni, hogy megszáradjon, és mindig elkenem a lakkot :( Aztán kb a fülemig "nailartos" vagyok...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a rózsaszín mani :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! n is oda voltam értem, amíg viseltem. :)

      Törlés
  5. Az a mani gyönyörű! Nekem továbbra is a BTGN a kedvencem, ha nem változtatnak rajta, maradok nála, de ha kivonják, így már van tippem póttermékre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :* Szerintem mindenképpen jó alternatíva, ha úgyis van lámpád. :)

      Törlés
  6. Engem az érdekelne, hogy mennyire teszi tartóssá a manit , mivel nekem 1,5 vagy max 2 napot bírnak a lakkok a körmeimen akármilyen fedőlakkot használok.. Szeretnék beruházni egy ilyenre, ha több napot kibírna, mint a sima lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jó kérdés, én nem tapasztaltam, hogy különösebben tartósabb lenne tőle a manikűr, de mástól azt hallottam, hogy igen. Nekem általában egy normál lakk 2-3-4 napot szokott szokott bírni, bár ettől tovább nem is nagyon marad egy manikűr a körmeimen, mert megunom.

      Törlés

Megjegyzés küldése