A három grácia - essence special effect topperek

Ma elhoztam nektek a három gráciát, ahogy én hívom az új essence special toppereimet, nevezetesen a 04 mystic mermaidot, a 03 hello holot és a 11-es disco,discot. Két lakkot a kifutó termékek akciójának keretében zsákmányoltam, egyet pedig csak úgy. Mind a három lakk fedőlakk tele különféle ezüst csillámokkal. A legkisebb csillámokat a mystic mermaidben, a legnagyobbakat a disco, disco-ban találjuk. A hello holo csillámai pedig holografikusak, bár a disco, discoba is került pár holos csillám. Nem tudtam eldönteni melyiket próbáljam ki először, így felkentem mindet. :D Lesz majd róluk külön-külön is poszt idővel...



A holo hatás télen leginkább lámpafénynél érvényesül, mivel a napocska ritkán bújik elő a felhők közül.. De azért jól elvoltam ma a buszon is amíg a körmeimet szemlélgettem bambulás közben. Ez a legjobb elfoglaltság unatkozás ellen.


Nagyjából ugyanazt tudom elmondani mind a három lakkról. Azt, hogy oda vagyok értük. Gyorsan száradnak, egy rétegben is elegendő csillám kerül a körömre, és nagyon szépen feldobják a legegyszerűbb lakkot is. Én a tegnap bemutatott lakkomra kentem fel őket, és szerintem mind nagyon jól mutat ezzel a visszafogott lilás-rózsaszínes színnel. 


balról jobbra: 11 disco, disco, 03 hello holo, 04 mystic mermaid




Megvan Nektek valamelyik lakk? Ahogy olvstam sokan lecsapatatok rá az essence akció keretein belül

7 megjegyzés:

  1. A disco,disco nekem is megvan és nagyon beleszerettem.:)Még kísérletezem vele melyik lakkomon mutatna igazán jól.De szerintem bármelyiken...;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Disco disco tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  3. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    VálaszTörlés
  4. Tetszenek így együtt a körmeiden :-)

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom a disco-dicso a kedvenc. Nekem is az tetszik talán a legjobban. =)
    Köszi Katy! Először úgy terveztem csak felkenem őket ahogy esik úgy puffan, de aztán elgondolkoztam, hogy miért ne lehetne egy normális manikűr... Ez lett a végeredmény. =)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com