Lila varázs

Az előző posztban is említettem, hogy mostanában kicsit ihlettelen vagyok és konkrét elképzelések nélkül állok neki a lakkozásnak... Általában csak pár egymással színben harmonizáló lakkot keresek, de kész koncepcióm nincs, és lakkozás közben jön az ihlet. Ez a lila virágos manikűr is így született meg. Előkerült a fiókból négy lilás-rózsaszínes árnyalatú lakk, egy virágos lemez és pár rózsaszín strasszkő... aztán ez lett belőle. Ami újdonság, és nem tudom honnan jött most, hogy egyre sűrűbben kerülnek elő a strasszok a fiókból, hogy azokkal díszítsem a manikűröket. :)



Szeretitek a lilás árnyalatokat ősszel?

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett! Hát, számomra a lila bárhol-bármikor. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nálam is pont ilyen szín a lila. :D

      Törlés
  2. Nekem a sötét alapon csillámos a kedvencem, de amúgy imádom ezt a körömfestési 'stílust', hogy 3féle minta is megjelenik ;) Mostanában én abszolút ihlettelen vagyok, egy krém finish, 'kreatívabb' kedvemben +1 homoklakk.. :/ hiányzik is a régi manikűrözés :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is nagy az ihlettelenség mostanában, és ez a stílus lett most a kedvencem, mert nem túl időigényes, de nagyon mutatós. :) Ez például nagy kedvencem volt most. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése