ManiCute - pléd

A mai mintánk az ősz beköszöntével igen aktuális, nemsokára előkerülnek ugyanis a kockás meleg plédek és poncsók... Ezt a hangulatot hozzuk el most nektek, de én remélem, hogy lesz még egy kis indiánnyár az elkövetkező hetekben. :)


Először a klasszikus fekete-piros-fehér koncepcióban gondolkoztam, de azt nagyon nem kívánta a lelki világom, ezért maradtam a Timisebb lila-bordó színvilágnál. A manikűrhöz a Born Pretty Storetól tesztelésre kapott szuper jó kockás mintákkal teli lemezt használtam. A minták egymással is jól kombinálhatók rétegezve, de önmagukban is nagyon jól mutatnak bármilyen színnel. Igazi őszi must have lemez. :)



INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek ősszel a kockás cuccokat?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.



Megjegyzések

  1. Tetszenek ezek a színek együtt, kombinálva a mintával.

    VálaszTörlés
  2. Nem nagyon hordok kockásat, de körömben nagyon szeretem, a te manid is nagyon betalált a színekkel!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon király lett, imádom ősszel az ilyen manikat!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése