Born Pretty Store tesztcsomag

A nyaralásból hazaérve egy újabb Born Pretty Store teszt csomag fogadott, aminek nagyon örültem. Az oldal pedig pár hete, talán van már több mint egy hónapja is, hogy teljesen megújult, a pink design a múlté, most a letisztult türkizé lett a főszerep. Talán nem meglepő, de most is nagyrészt lemezeket választottam a pakkba, van köztük nyárias, őszies és évszaktól független is. 


A legforróbb darab ez a trópusi mintás, amit a jövő héten mindenképpen ki szeretnék próbálni , így remélem visszajön még egy kicsit a jó idő. :) 

INNEN tudjátok megrendelni.



Egy másik szintén nyáriasnak mondható darab, ez a tribal mintás lemez, amit már ki is próbáltam a manikűrvadász legutóbbi fordulójában. Igazán jó kis manikűröket lehet ezzel is készíteni.

INNEN tudjátok megrendelni.



Két évszaktól függetlenül hordható mandala mintás lemezt is magamévá tettem, mert nagyon tetszenek ezek a finom vonalakból álló kacskaringós minták. 

INNEN és INNEN  tudjátok megrendelni.



Mivel udtam, hogy mire megérkezik a csomag, már lassan beköszönt az ősz, ezért egy őszi darab is landolt a csomagomban tele kockás plédmintával. Ezt hamarosan láthatjátok is akció közben.

INNEN tudjátok megrendelni.


Egy tégely furcsa alakú glittert is választottam tesztelésre, amivel még nem tudom mit fogok kezdeni, de szerintem valami egyszerű, de mutatós manikűr fog vele készülni.

INNEN tudjátok megrendelni.


Megvan nektek valamelyik lemez? 



ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések