ManiCute - Csillagos égbolt

A mai izgalmas témának a csillagos égbolt volt. Csak valami gyors, egyszerű manikűrre volt időm, ezért nem komplikáltam túl ezt a manikűrt.


Alapnak egy színátmenetes nyomdázást készítettem három kék árnyalat segítségével, erre jött a kisebb-nagyobb csillámos fedőlakk, a csillagok. Majd feldobtam még egy színes város matricával az összképet, hogy ne legyen olyan sötét az összhatás. 




Szeretitek a vizes matricákat?



Megjegyzések

  1. eredetileg én is akartam valamit az éghez (bár én fákat a nyitókép alapján) de a vizes matrica eszembe se jutott :) nagyon jó kis mani lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, nekem se jutott eszembe matrica :)

    VálaszTörlés
  3. Aranyos ez a manikűr, hogy ilyen színes, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése