ManiCute - Év színe

A mai témánk a Panton 2017-es év színe, a lombzöld. Nem rajongok különösebben a zöldért, de az üde, friss színeket nagyon szeretem.


Nincs sok zöld lakkom, de igyekeztem valami hasonló árnyalatot keresni, mint a lombzöld, majd erre nyomdáztam levél mintát feketével, fehérrel és sötét zölddel. 



INNEN tudjátok megrendelni a lemezt.


Nektek hogy tetszik az év színe?



Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett! (-: Jól mutat nagyon a nyomda. (-:

    VálaszTörlés
  2. Jaaj de szép, és az a lemez 😍😍 az utóbbi időben könnyezőpálma-rajongó lettem ❤❤

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon jól sikerült a nyomda! :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper lett, nagyon tetszik!! Hasonló színem van az új S-he kollekcióból.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ez a réteges nyomdázás, sokszor használom én is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! De ezt kézzel is simán megfested! :P

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett a manikűr ezzel a tripla nyomdás megoldással. (:

    VálaszTörlés
  8. Ó, de klassz lett :) Nagyon tetszik! Ideje lesz elővennem a virágos, leveles lemezeimet!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése