ManiCute - Meleg sál

A mai témánk a meleg sál, az én kedvenc meleg sálam jelenleg egy 2in1 kockás darab, amit poncsónak is lehet hordani. 


Ebből inspirálódtam a manikűr elkészítésekor is. A csillogós nude alapra először piros, majd kék kockás mintát nyomdáztam és az egészet fixáltam színtelen fedőlakkal



A lemezeket INNEN és INNEN tudjátok megrendelni.




Milyen a kedvenc sálatok?




Megjegyzések

  1. Csinos :) Bírom, hogy ott az inspiráció forrása is!
    Hm, kedvenc sál? Most egy zöld van, inkább kendőanyag, sötétzöld lila és kék mintákkal és elvileg egy tigris van rajta, de ez csak szétnyitott állapotban látszik, tipikus, akkor láttam meg, mikor hazavittem, azt hittem, valami nonfiguratív, sportboltban vettem, nem hittem, hogy tigris lesz rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      A sál nagyon jól hangzik, szuperül néznek ki együtt ezek a színek. :3

      Törlés

Megjegyzés küldése