DIY motivációs fal

Ősszel végre elérkezett az a pillanat, hogy rászántuk magunkat, és a hónapok óta tervezett szoba felújításunkat elkövettük. a falak szép új fehér színt kaptak a rikító zöld és narancs után, a dolgozószobába új bútorok kerültek, a háló bútorait pedig kicsit felújítottuk. Az új külsőhöz pedig új dekoráció is dukál, ezért úgy gondoltam a dolgozó szobában kialakítok egy kis motivációs falat pár inspiráló idézettel. Fillérekből ki lehet hozni, és szerintem nagyon mutatós. 



Amire szükséged lesz:
- egyszerű képkeretek (én a Pepcoban vettem őket pár 100 Ft-ért)
- fújós akril festék (ha nem megfelelő színű a keret)
- karton
- nyomtató
- idézetek

Az elkészítés pedig pofon egyszerű. Ha nem sikerült olyan színű keretet venned, mint amit elképzeltél, akkor ezen nagyon egyszerűen segíthetsz egy kis hobby vagy barkács boltban kapható fújós akril festékkel. Szedd szét a kereteket és fújd le őket a neked tetsző színre, majd hagy megszáradni.
Ez után jöhet az igazi móka, keress vagy találj ki neked tetsző idézeteket, és Word, vagy képszerkesztő segítségével szerkeszd őket úgy, hogy beleilljenek a képkeretbe, majd nyomtasd ki.
Ezután már csak méretre kell vágni  a feliratokat és a helyére tenni őket.
Ha készen vannak a keretek tervezd meg a földön hogyan fogod elrendezni őket. Ha ez kész vágj ki akkora lapokat, mint a képek és ragaszd őket a falra maszkoló szalag segítségével és nézd meg hova kerülnek majd a rendes képek, és jól fog-e úgy mutatni.










Ti szeretnétek motivációs falat?

Megjegyzések

  1. De jól néz ki, az egész szoba!! Nekem dolgozószoba kellene, nem motivációs fal :)

    VálaszTörlés
  2. az a fehér lecsukható lámpa nagyon király! gyönyörű az asztalod is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lámpa praktikeres, és nagyon praktikus szerintem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése