Elegáns fekete

Múlt pénteken Depresszió koncertre mentünk, amire Kata barátnőm iránymutatása alapján megálmodtam egy fekete-fehér-ezüst manikűrt. Sajnos az erre szánt időt azonban elaludtam, így a koncertre nem készült el a manikűr, de másnap már csak azért is bepótoltam.



És mivel jó körmös blogger lévén nem csak írok az új körmös trendekről, de ki is próbálom őket, így bementem a kedvenc körmös boltomba, hogy megnézzem a körömpor kínálatot. De mivel csak kb 500 Ft készpénz volt nálam, ezért csak egy holo verzióra ruháztam be, és próbáltam ki a manikűrhöz. A végeredmény tetszik, biztos vissza fogok menni sellőporért és króm porért is, ha nem 500 Ft-tal indulok el vásárolni. :D 

INNEN tudjátok megrendelni a lemezt és INNEN a szegecseket.


Szeretitek a sötét manikűröket?

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon tetszik, egyik kedvencem a sötét színek, a fekete is körmön, nagyon elegáns!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, én is éppen most akarok a porokkal megismerkedni :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól sikerült! (-: Ilyen szegecset fogok is rendelni. (-:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése