Bor Pretty Store zsákmány


Azt hiszem említettem már egy párszor, hogy a körömlakk függőség mellett az utóbbi 1-2 évben kialakult a nyomdalemez függőségem is... Ismét sikerült jópár lemezt beszereznem a Born Pretty Store oldaláról, amit most megmutatok nektek.

Megrendeltem az idei új kis és nagy Halloween lemezt, mind a kettő nagyon tetszik., szuper mintákat terveztek ezúttal is. Ezeket láthattátok már bevetésen is, az idei Halloween manikűrjeimnél.

INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


Épp várom a következő tesztcsomagom, ami tele lesz karácsonyi lemezekkel, de bemelegítésnek rendeltem is... :D Karácsonyi lemezből sosem elég.. 

INNEN tudjátok megrendelni.


Erre a kávés lemezre már régóta fájt a fogam, mert annyira cuki cupcake-ek, sürik és kávék vannak rajta.
INNEN tudjátok megrendelni.


Ezzel a szafaris lemezzel is egy jó ideje szemezek már.. Most végre megrendeltem, és szerintem nem kell majd csalódnom benne. :)

INNEN tudjátok megrendelni.


Ismét rendeltem egy tízes csomag kis kerek lemezt, az új Harunouta széria második tízes blokkját, tele csupa vidám nyári motívummal, virágokkal, kagylókkal, pálmafákkal, levelekkel, halakkal, és fura, de  vicces ábrákkal. INNEN tudjátok megrendelni a csomagot.

Az egyes lemezeket pedig az alábbi linkeken találjátok:

Tengerparti szekció, 6 lemez:

INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


Tojásos (?!) lemez, elég fura, de nagyon cukik ezek a minták.

INNEN tudjátok megrendelni.


Csillagjegyes

INNEN tudjátok megrendelni.


Két kawai mintás lemez tele cukiságokkal:

INNEN tudjátok megrendelni.


INNEN tudjátok megrendelni.


És a végére hagytam a kristály fóliát. Ilyenem eddig nem volt, de most végre ezt is kipróbálhatom majd. Kíváncsi vagyok milyen lesz, és mit fogok tudni kihozni belőle.  

INNEN tudjátok megrendelni.


Megtetszett valamelyik lemez? Esetleg megvan nektek valamelyik?

Megjegyzések

  1. Szép mennyiség. Nekem kb. 20 lemezem van, és mindig soknak érzem azt is, hogy ennyit felhalmoztam, a lakkokat nem is említem. Múltkor lakkozás közben jött egy ismerős és megjegyezte, hogy na van miből választani és akkor még csak a kis doboz lakkot látta, nem a fiókot, ami teli van. Bloghoz tényleg szükséges, hogy változatos legyen a lakkozás :) Nekem az első tetszik, egyáltalán nincs Halloweenes lemezem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése