ManiCute - Ruha Inspirálta

A mai témánk a ruha inspirálta manikűr... Már így jócskán benne az őszben, az én választásom a tipikus kockás őszi pulóverre esett.


A manikűrhöz a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott BP 10-es lemezt használtam. Kockás pulóver és pokróc minták vannak rajta. Azt hiszem ez a kedvencem, amit használtam is. A tipikus őszi kockás kardigán minta. :) Rendkívül praktikusan van megtervezve a minta, mert dupla nyomdázással jópofa hatást leget vele elérni. Én először fehérrel nyomdáztam, majd feketével úgy, hogy a minta ismét a még színtelen részekre kerüljön.



INNEN tudjátok megrendelni.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek a kockás körmöket?




Megjegyzések

Megjegyzés küldése