kakaós zabpalacsinta túrótöltelékkel

Hétvégenként szeretek több időt fordítani a reggeli elkészítésére, mert ráérek. Ilyenkor szokott előkerülni a zabpalacsinta mindenféle verzióban, hogy ne legyen unalmas... Ezúttal kakaós verzió készült áfonyalekvárral és citromos túrótöltelékkel.


Hozzávalók a tésztához:
- 8 ek zabpehely
- egy kis édesítő
- 2 ek kakaópor
- 2 tojás
- 1-1,5 dl tej

Hozzávalók a túró töltelékhez:
250g túró
1 sitrom reszelt héja
egy kis édesítő

+ áfonyalekvár

Elkészítés:
A tészta hozzávalót tedd aprítógépbe és turmixold össze. Majd mehet az olívaolajjal vékonyan kikent forrós serpenyőbe a tészta. Én nem őrültem liszt finomságúra a zabpelyhet csak kicsit forgattam meg a tésztát a mixerben, így nem lett olyan sima a tészta, inkább kicsit darabos. Így is szépen átsül, csak nem lesz olyan vékony és akkora átmérőjű mint egy normál palacsinta. Nekem 6 db lett ebből a mennyiségből.
A túrótöltelékhez összekevertem a túró a citromhéjjal és az édesítővel. A palacsintákat előbb megkentem a lekvárral, majd rátettem a túrótölteléket és csak simán kettéhajtottam őket a tálaláshoz. :)




Szeretitek a palacsintát?

Megjegyzések

  1. Nyami. *.* Az elmúlt héten többször is eszembe jutott, hogy milyen jó lenne palacsintát készíteni. Ezután még inkább úgy érzem, hogy nekem palacsintát kell készíteni. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése