Addicts - 7. Cute things

Az utolsó előtti a téma a cuki dolgok, amikor kitaláltam ezt a fordulót rózsaszínre Hello Kittyre, és egyéb cukiságokra gondoltam... De a végeredmény kicsit más lett... :D Igazából a Valentin nap ihletett meg (bár nem nagyon szoktuk tartani), és így született meg ez a cuki rózsaszín szerelmes manikűr. :) Mert hát ugye nincs is cukibb dolog a szerelemnél...




Ennyi lemezt még egy manikűrhöz sem használtam fel... :D 
BPL-023 , BPL-016 , BPL-021 , BP61 ,  BP32 , BP11 , BP72 , BP73


Szeretitek a Valentin napot?



Megjegyzések

  1. Ez ám a szerelmes mani :) Mi sem tartjuk, de csináltam szívecskés manit.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, és jó lett!! (-: Én csak egyet alkottam eme jeles napra, de amúgy mi sem foglalkozunk vele a párommal. (-:

    VálaszTörlés
  3. nagyon édes lett a manikűr. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése