Manikűrvadász 23.

A manikűrvadász a harmadik a születésnapjához érkezett, ebből az apropóból ismét rendhagyó fordulóra került sor és külföldi bloggerektől vadászhattunk. Én a One nail the rule them all bloggerináját kaptam és egy rózsaszín hópelyhes manikűrt választottam tőle. :)


Kicsit változtattam csak a manikűrön, én a hópelyhek alá kentem egy réteg apró holo csillámos fedőlakkot, a közepüket pedig szintén holo csillámokkal díszítettem. Ezzel a kis extra csillogással igazán szikrázó ünnepi manikűrt kaptam. 




Alapnak a Maybelline COLORAMA 26-os lakkot használtam, aminek nagyon cuki halvány rózsaszín árnyalata van és krém finishe . Annak ellenére, hogy ilyen világos két rétegben tökéletesen fedett. Egész gyorsan megszáradt és majdnem egy hét viselés alatt semmi baja nem lett a manikűrnek... Egész karácsonykor ez volt rajtam, és imádtam nézegetni ezt a csillogó-villogó hópelyhes csodát. :3


Még a karácsonyfához is passzolt. :)


A lemezt INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a nem szokványos szín-minta kombinációkat?



Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a manikűr, nekem bejönnek a nem szokványos párosítások :)

    VálaszTörlés
  2. Bár én nemvagyok nagy rózsaszín párti, de ez mesés lett! Nagyon szimpi az a holo lakk *-(

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép*-*
    nagyon tetszik:3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Még egy manikűr, ahol az újraalkotott nekem jobban tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Juj, ez gyönyörű lett, én is imádnám! :)) Köszi a tippet, ezt a rózsaszín lakkot csekkolom.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szep! Sokkal jobb, mint az eredeti. Elegansabb, aprolekosabb, noiesebb, szebb. :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szép, szerintem sokat adott az eredeti manikűrhöz a Timi-faktor! ^.^

    VálaszTörlés
  8. azéér.... mennyivel jobb a tiéd :'D az eredeti is szép de a te verziód sokkal de sokkal jobban tetszik! : D

    VálaszTörlés
  9. Ez az az eset, hogy az inspirált manikűr klasszisokkal jobb, mint az eredeti. Gyönyörű lett *.*

    VálaszTörlés
  10. Jaj de édes lett, megkívántam a babarózsaszínt! :D

    VálaszTörlés
  11. Ez olyan csajosan fagyos, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  12. De jól néz ki, főleg, hogy csillogós, de a visszafogott színek miatt mégis elegáns!

    VálaszTörlés
  13. Az eredeti közelebb áll hozzám stílusilag, de a te változatod valami hihetetlenül gyönyörű! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése