Addicts - 2. Cats

A második téma a macskák. Szerintem már tudjátok, hogy nagy macska bolond vagyok, egyszerűen imádom őket. Van is két rosszaságunk itthon, és az egyik pont úgy néz ki, mint a BPS BP-59-es lemez és a cicus, ezért nem is volt kérdés, hogy ezt a mintát fogom használni a manikűrhöz.




Ugye ti is véltek felfedezni hasonlóságot? :)


Alapnak egy színváltós lakkot használtam, a Born Pretty Store 104-es lakkját, 6ml-es a kiszerelése, kicsit lassan szárad és nem is igazán tartós, de két rétegben fedett, és a szín változása egész szép, kellemes rózsaszínes lilából megy át kékesebb lilába.




INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, és INNEN a körömlakkot, ha megtetszett.


Szeretitek a macskákat?


Megjegyzések

  1. Atyaég, de cuki lett! ^.^ Nekem is megvan ez a lemez, most már tuti ki fogom próbálni. :) Sokat gondolkodtam hogy nyomdázzak-e vagy sem, végül matricát használtam.

    VálaszTörlés
  2. Helyes lett a manikűr :) Ezek a BPS termo lakkok valahogy nem győztek meg meg engem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tény, hogy nem egy Bow minőség, de úgy vagyok vele, hogy 500 Ft-ot hajlandó voltam kiadni érte, csak hogy legyen ilyen is, több ezret nem lennék. :D

      Törlés
  3. Vicces lakk :) Nagyon teszik a mani és a maccs is! Anyósomnál voltak kiscicák, de elajándékozta őket, ráadásul egyszerre a kettőt, merthogy tesók, együtt kell maradniuk. Azóta sincs másik, csak a szomszédé szokott átszökni.

    VálaszTörlés
  4. De édi lett, nagyon tetszik a lemez, de én nem vettem meg, mert annyira nem vagyok cicás... viszont a BPS most dobott ki nemrég egy schnauzeres lemezt!!!! Na azt muszáj volt megrendelni. :) Nagyon jó lett a manid, tényleg olyan mint a cicád!!!!

    VálaszTörlés
  5. Baromi cuki lett*-* nagyon édes:3

    VálaszTörlés
  6. Egyértelműen hasonlít. :D Szuper manikűr, cuki cica. :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt nagyon eltaláltad! Hasonlít a cicus, és a színeit is imádom! (-:

    VálaszTörlés
  8. Na jó, ez irtó cuki lett :D Imádom az alapszínt és a cicát is (a körmödön lévőt és az élőt is) :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése