Karácsonyi kihívás - 5. Télapó és segítői

Elért a kihívás az utolsó témájához, ami nem más, mint a télapó és segítői. Nekem egyből a rénszarvasok jutnak eszembe, ha arra gondolok kik is a Mikulás legszorgalmasabb munkásai, ezért mára egy szarvasos manikűrrel készültem. 





A lemezeket INNEN, INNEN és INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a rénszarvasos manikűröket?


Megjegyzések

  1. Jajj de hangulatos lett. :) Kellemes ünnepeket! ^_^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukiii, én is a szarvasokat választottam! Imádom őket :) Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép elegáns és egyben pompázik a glitterektől, csodaszép!4 Boldog Karácsonyt!!

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi manikűr, jó tarka :) Talán kétszer csináltam szarvasos manikűrt annyira nem kedvencem, de a témára pont illik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése