DIY körömlakkos bögrék

Jó rég volt már DIY poszt, úgyhogy itt volt az ideje... Igazi körmös lányos posztot hoztam most, ugyanis a megvalósításához körömlakkra lesz szükségetek. Ha vannak megunt lakkjaitok, amiket már jó ideje nem használtatok, és úgy gondoljátok nem is fogtok, akkor ez egy szuper módja az újrahasznosításának.


Szükséges anyagok, kellékek:
- egyszerű fehér bögre
- megunt körömlakkok
- körömlakklemosó
- decoupage ragasztó
- egy magas falú műnyag tálka (magasabb célszerű, mint amit a videóban láttok, hogy teljesen el lehessen benne meríteni a bögrét)

A bögrék elkészítés pedig roppant egyszerű, a mély tálat töltsétek meg szoba hőmérsékletű vízzel, és löttyintsetek bele az egyik körömlakkból, majd mártsátok bele a bögrét. 
Én rétegesen haladtam, és egy szín egy réteg volt, minden bögrére 3-4 réteg került, 3-4 színből. Egy-egy réteg között pedig hagytam őket kicsit száradni. 
Amikor úgy gondoltam, hogy több szín már nem kell az adott bögrére, akkor félreraktam pihenni kb fél órára, hogy teljesen megszáradjon, majd átkentem egy réteg decoupage ragasztóval, hogy tartós legyen a végeredmény. :)


Iagzán egyedi megismételhetetlen mintákat tudtak kialakítani ezzel a technikával, és nem lesz két egyforma bögre a kollekcióban. Nem utolsó sorban ajándéknak is tökéletes lehet karácsonyra mondjuk egy körömlakk mániás ismerősötöknek.



Készítettem hozzá egy videót is, de nem lesz a legjobb szerintem... De gondoltam azért megosztom hátha valaki vizuálisabb típus, és nem szeret olvasgatni. :)



Készítettetek már ilyen bögrét?

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett, a videó is szuper :)

    VálaszTörlés
  2. Ú, ez nekem nagyon bejön, a fotón látott bögrék közül bármelyiket bevállalnám! :)
    Mennyire strapabíró ez a díszítés? Bírja a bögre éke a forró italt? A mosogatást? A mikrohullámú sütőt?
    Fontolgatom, és még egy váza bevonásán is gondolkodom...a fürdőbe, mint kütyütartó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajàndéknak szàntam őket, így nem lettek kipróbàlva, de azt olvastam több helyen is, hogy bírjàk a mosogatàst és a többi körülményt is. Elvileg a védelmi célt szolgàlja a decoupage lakk, hogy ne pattogzon a bögréről a körömlakk. :)

      Törlés
  3. Szuperek lettek, jó volt nézni az elkészítést, kivételesen én nagyon örültem a videódnak, pedig nem vagyok egy videó párti! Több hasonlót a jövőben, ha lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, ha hasznos volt a videó. :) Igyekszem több ilyet hozni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése