Őszi hangulat - 5. Hűvös este

A mai téma a hűvös este, amiről nekem egyből egy jó meleg kötött norvég mintás pulóver jutott az eszembe... :3 Talán egy picit karácsonyos minta, de igyekeztem őszi alapszínekkel tompítani az ünnepi hatást. :)





INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.


INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a norvég mintás pulcsikat?



Megjegyzések

  1. Már instán is megcsodáltam ezt a manit. :3 Számomra is karácsonyos hangulatot kelt,de én egy cseppet sem bánom. :) Már így is tűkön ülve várom, hogy elteljen még egy-két hét, hogy kezdhessek téli, karácsonyi manikat gyártani. :3
    Nagyon jól eltaláltad a színeket is. Abba a Moyra lakkba például bele is szerettem, csodás árnyalat! :3
    Az első lemez már egy ideje útban van hozzám, remélem, mihamarabb épségben megérkezik, most viszont a második is felkeltette az érdeklődésemet. Ha beletanulok a nyomdázásba, még az is lehet, hogy előbb-utóbb ő is a gyűjteményemben landol.:D

    VálaszTörlés
  2. Karácsonyi vagy sem, gyönyörű. *-*

    VálaszTörlés
  3. Az alsó lemez nekem is megvan és már használtam is idén, októberben már kell a kötött pulcsi :) Csinos a manikűr, sokszor fogok mostanában pulcsis manikűrt csinálni :) Aztán karácsonyost meg hópelyhest, most van szezonja :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  5. annyira cuki : ))) odavagyok érte teljesen!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése