ManiCute - Őszi termések

A mai témánk évszakba vág, úgy gondoltuk az őszi termések megérnek egy posztot. Az utóbbi időben nagyon hatalmába kerített a színes őszi táj, így örültem ennek a fordulónak. :)


Viszont az őszi termések helyett az én manikűröm inkább csak őszi levelekre sikerült. :D Ennyi költői, akarom mondani alkotói szabadság talán belefér, nézzétek el nekem légyszíves. :) Az őszi hangulatot szerintem sikerült átadni vele.  Az inspirációt Carmenesque manikűrje adta, amikor megláttam az instagramon egyből beleszerettem, és tudtam, hogy el kell készítenem. :)





INNEN tudjátok megrendelni.

Szeretitek az őszt?



14 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek együtt ezek a színek!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett! Milyen lakk az a nude?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egy ősrégi Lovely, talán must have (?) kiadás volt, De szerintem össze is van már valamivel kutyulva. :D

      Törlés
  3. Igazi őszi manikűr! Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép manikűr, tetszik ez a lemez!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szuper lett, tetszik nagyon :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com