Körmmös technikák kihívás - 1. Celluxos

A kihívás első technikája a celluxos manikűr. Szeretem ezt a megoldást, mert a díszítőszalagok vagy sablonok segítségével izgalmas dolgokat lehet alkotni. Én most egy pshiiit manikűrből inspirálódtam, és egy fekete-pink kontrasztos manikűrt készítettem. 






Szeretitek a celluxos manikűröket?


Megjegyzések

  1. Nagyon jól néz ki, olyan vidám :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az ilyen nail artok a gyengéim. *_* Nagyon jó lett! :) :) :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is rettenetesen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Csini! A gyűrűsujjadon lévőt már én is szerettem volna elkészíteni. :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik nagyon!! A nagyujjad és a gyűrűsujj a legjobb! :)

    VálaszTörlés
  6. Remek lett, nagyon tetszik a kontraszt a pink és a fekete között :) Önmagában nem tudnék ilyen vad pinket viselni, de feketével máris hordható.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése