Trónok harca kihívás Összefoglaló

Véget ért a trónok harca kihívás is. Nagyon élveztem, mert szabadjára lehetett engedni a fantáziát, és mert nagyon szeretem a sorozatot is. Az én kedvenc manikűröm a Martel és a Baratheon ház voltak.




Melyik a kedvenc családotok? 

Megjegyzések

  1. Nekem a kék mani a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek! Nekem a felső sor középsője és jobboldalija a kedvencem. Bocsi, nem ismerem a filmet/könyvet, így a házak nevét sem. :D

    VálaszTörlés
  3. Talán most éppen a zöld és a rózsaszín fagyos a kedvenc, de mind csodás! Még a második is nagyon különleges. És az első... Meg a hullámos. :D

    VálaszTörlés
  4. A Baratheon, az Arryn és a Greyjoy mani a kedvencem :) utóbbi olyannyira, hogy kicsit módosítva el is készítettem egy hasonlót!

    VálaszTörlés
  5. Egyik sem, de a sárga-fekete mani a kedvencem :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése