Hét fő bűn kihívás - 5. Harag

Az ötödik fő bűn a harag, amiről nekem egyből a vörös és a fekete jutott eszembe. Aztán nézelődtem kicsit a neten, és egyből beleszerettem EBBE a manikűrbe, úgyhogy el is készítettem... Több hozzáfűzni valóm nem is nagyon van, az egyszerűségével varázsolt el.




Ti hogy álltok a haraggal? Gyakran vagytok mérgesek?



Megjegyzések

  1. Olyanok a fekete háromszögek, mint a tőrhegyek, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. A Tied még jobban is tetszik, mint az eredeti. :D Nagyon jól sikerült.

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon-nagyon tetszik :) Egyszerű, de mégis szép!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett, engem egy tűsarkúra emlékeztet. :)

    VálaszTörlés
  5. Dögös lett, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Hű, nagyon klassz lett, az a minta különösen jól sikerült :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése