Chick Movie Night - 2. Az ördög Pradát visel



A kihívás második filmje az Ördög Pradát visel, ami Andyről szól, aki újságíróként munkát keres, és egy menő divatlaphoz veszik fel asszisztensnek Miranda Priestly főszerkesztő mellé. Andy nem igazán követi a divatot, és nem is érti miért kell ebből akkora felhajtást csinálni, ráadásul a főnöke egy rabszolgahajcsár, és semmibe veszi. Ennek ellenére Andy egyre jobban vesz az akadályokat, és a film végére kivívja Miranda tiszteletét. 


A manikűrömet Miranda sikkes eleganciája és a film poszterén szereplő vörös magassarkú ihlette. Én valami ilyesmi manikűrt tudnék elképzelni Mirandán egy "kis feketéhez" és egy dögös vörös magassarkúhoz... Bár talán már így utólag talán picit sok lett a gyűrűs ujjam, Mirandához... Lehet csak a piros alapon fekete csipke minta elég lett volna.




Egy Pet'la lemezt használtam a manikűrhöz a Wishes 2 névre hallgatót. Szuper minták vannak rajta. A kedvencem ez a csipkés.


Szeretitek a csajos filmeket, az Ördög Pradát viselt láttátok már?

Megjegyzések

  1. Klassz lett! Imádom ezt a filmet. :)

    VálaszTörlés
  2. De szép lett :) A filmet nem láttam, részleteket kaptam csak el belőle, de nem fogott meg. A mani nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Ez úgy tökéletes, ahogy van! Gyönyörű *-* ahhoz képest, hogy több minta + glitter is van a manikűrben, annyira egyben van az egész. Az ezüst mivel lett nyomdázva? Csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Moyra metal effect az ezüst lakk. :) A koncepció egyébként félálomban született meg... Egyszer csak úgy bevillant, mint egy látomás. :D

      Törlés
  4. Ez az idézet. :D
    Nagyon szép lett a manikűröd, tetszik a minta. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem pont a gyűrűsujjad tetszik a legjobban, de nagyon egyben van az egész ^^

    VálaszTörlés
  6. az egyik kedvenc filmem : )) nagyon jó lett a mani!! sejtettem én instán is, hogy ez lesz az : )

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett a manikűr, bár ezt a filmet én sem láttam.. (-:

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, szeretem a filmet is, igaz, nem Andy miatt.

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű!!! A gyűrűs ujjad szerintem nem sok, illik Mirandához, és hogy csináltad, milyen lakkal nyomdaztal a gyűrűs ujjadon?

    VálaszTörlés
  10. Jaj, nagyon szépséges lett *.*

    VálaszTörlés
  11. Tetszik, nagyon Mirandás! :-)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép, nőies man. :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen csajok! Nem is gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése