Ajándék tipp: Wellness csomag

Anyukám szeret a fürdőkádban ejtőzni, ezért idén úgy gondoltam egy kis otthoni wellness csomagot kap ajándékba mindenféle finom illatú és rózsaszínes-lilás csomagolású piperével, hogy jó legyen az összkép. A termékeket szépen elrendezgettem egy fonott kosárkában és celofánnal fogom becsomagolni.



A csomagban helyet kapott két fincsi illatú Balea fürdőgolyó, két mini levendulás tusfürdő.


Egy vörösáfonyás Naturia testradír fincsi vörösáfonyás illattal.


Két Balea arcpakolás, egy tejes-mézes regeneráló és egy Q10 feszesítő és ránctalanító hatású.


Egy Balea purple kisses tusfürdő liliom és fekete málna illattal.


Egy barnítós testápoló (Na jó ezt lehet én fogom örökölni, de annyira jól illik a színe a többi termékhez, hogy nem bírtam otthagyni. :$ )


Vaníliás Balea habfürdő, az illata kellemes vaníliás.


Levendulás Natural Product fürdősó. Finom levendula illata van, és szép halvány lila színe. :)


Ti szerettek otthon lubickolni a kádban?

Megjegyzések

  1. De jól mutatnak együtt a kosárkában és mennyi minden van itt, csak kipakolva látszik :) Nagyon jó ajándék annak, aki szeret ázni.
    Nálunk inkább zuhanyozás van, gyorsan, majd öregkoromra, ha több időm lesz otthon, ázok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Otton én inkább kádban fekvős voltam, mert a panelban ugye van meleg víz, de pároméknál mivel bojler van így nem lehet nap mint nap kádban ázni, mert annyi meleg víz a világon nincs. :D

      Törlés
  2. Aww, milyen klassz kis termékek! Imádom a Balea csomagolását, már csak azért is megveszi az ember... :D Biztos örülni fog anyukád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem is sokszor csábít el a csomagolás. :D

      Törlés
  3. Ú, ezt így bármikor elfogadnám, az összes termék tetszetős, na meg a színharmónia is :) Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  4. De jók! Remélem anyukád nem olvassa a blogot :) Biztos nagyon fog örülni! Én is szeretek fürdőzni és elmerülni a habokban. Olyan kikapcsoló tud lenni!

    VálaszTörlés
  5. Én tavaly anyósomnak készítettem hasonlót, csak házi készítésű fürdősóval és golyókkal :) Bár én is elfogadnám ezt a csomagot úgy, ahogy van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is házi készítésű golyó volt a terv, de végül lusta disznó voltam. :/ :D

      Törlés
  6. Micsoda csomag, én is elfogadnám *.* A Naturia testradírt nagyon imádom, pont én is a vörösáfonyásat használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces egyébként, mert magamnak nem vettem volna meg, mert olyan kicsi, és ahhoz képest az 500 Ft szerintem sok. :D De megvettem ajándékba, majd utána én is megkaptam ajándékba, csak a fekete áfonyásat. :D

      Törlés
  7. Örülök, hogy tetszik az ötlet lányok. :) Remélem anyának is fog. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése