Favourite NPC - 8. Glitter

A mai téma a kedvenc csillámos lakk. Imádom a csillámos lakkokat, több kedvencem is van, eredetileg más elképzelésem volt erre a témára, de felkentem az új Sally Hansen lakkjaim, és a csillámos Rockstar Pink annyira belopta magát a szívembe, hogy előlépett a kedvenc csillámos lakkommá...



Ejtenék pár szót a két Sally Hansen Xtreme wear lakkokról is, először a 140 Rockstar Pinkről. Szuper csillámos csoda, az átlátszó alap telis-tele van tömve kicsi kék, pink és arany csillámokkal. Két rétegben láthatjátok a körmeimen a lilás pink alapon. Szerintem önmagában is tökéletesen fedne 3 rétegben. Az állaga tökéletes, könnyű vele dolgozni és nagyon gyorsan megszáradt. Viszont kicsit érdes lett, ezért szerintem érdemes rá fedőlakkot kenni.


A 230 Pep-Plum egy krém finishű lilás pink lakk, felkenve picit pinkebb, mint az üvegben. Azért vettem meg, mert azt remélem, hogy olyan lesz, mint az első Xtreme wear Sally lakkom, a cherry red, ami egy rétegben tökéletesen fed, de sajnos nem ilyen. Ettől függetlenül nem rossz, de teljesen más az állaga, és csak két rétegben fed tökéletesen. Kicsit zselés állagú, amit én kevésbé szeretek, jobban oda kell figyelni rá, hogy hogyan keni fel az ember. Átlagos idő alatt száradt meg.


Szeretitek a csillámos lakkokat?



Megjegyzések

  1. Gyönyörű!! A csillámos lakk a legjobb!! (:

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes párosítás, nagyon tetszik ez a színkavalkádos csillámtenger :)

    VálaszTörlés
  3. Ezeket egymásnak teremtették, nem? Nagyon tetszik mindkettő! A géles lakkokkal nekem az a bajom, hogy hajlamosak csíkozódni és gyorsan fogynak, ja és az Essence alaplakkja beszívja őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont ezt éreztem, amikor megpillantottam őket. :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, szívesen viselnék is hasonlót :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Úgy látom nem csak én tetszésemet nyerte el ez a kombó. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése