DIY Őszi dekorációk

Mivel még ősz van (és nem karácsony!), úgy gondoltam egy kis dekor ötletes posztot hozok nektek őszi hangulatban. Párom anyukája minden évszakban az évszaknak megfelelő dekorációkkal pakolja tele a nappalit, amik pár hozzávalóból egyszerűen elkészíthetők. A múltkor én is nagyon őszi hangulatban voltam, és a végeredmény három mécsestartó lett...



A leveles mécsestartókhoz nincs másra szükségetek csak befőttes üvegre, levelekre és decoupage festékre. Az üvegeket bekentem egy réteg ragasztóval, felhelyeztem a leveleket és kentem rá még egy réteg ragasztót. Fél-egy nap száradás kell nekik és használhatóak is. :) A másik mécsestartóhoz pedig csak befőttes üvegre és gesztenyére lesz szükségetek. :)










Szeretitek az évszakfüggő dekorációkat? 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatosak :) Jó ötlet! És igazad van ősz van, nem karácsony! :D Nem értem miért akarják ennyire előrehozni a karácsonyt.. már egy hónapja mindenhol karácsony van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hátamon feláll tőle a szőr, hogy már októberben karácsonyra kell készülni, amikor még az ősz is alig kezdődött el...

      Törlés
  2. Azok a levelek, amiket a befőttes üvegekre ragasztottál igazi, lehullott falevelek? :o Valamiért nem tudom elhinni, hogy azt is fel lehet ragasztani decoupage ragasztóval, nagyon dúrva! :)
    De jól sikerültek! :)
    Én idén elővettem a tavalyi befőttes üvegeimet,amelyeknek a külsejükre műanyag levél van ragasztva, és nagy+mini tobozokkal, gesztenyével és makkokkal töltöttem meg. Apum hozott kis dísztököket, így azokat is kiraktam az ablakpárkányba egy natúr fa kosárkába, mellé az illóolaj párologtatómmal. :)
    Jó kis poszt lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, igazi levelek. :) Annyi a lényeg, hogy nem szabad megvárni, míg megszáradnak, mert akkor törnek, és nem lehet őket rásimítani az üvegre. :) Azok a tökök nagyon jól nézhetnek ki a kosárban. :)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki ez a dekoráció! :)

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű képek és dekorok! *.*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com