ManiCute - Geometria

A mai témánk a geometria, ami szerintem kimeríthetetlen, nekem is volt több ötletem is, egyben voltam biztos, hogy valami nagyon színeset és figyelemfelkeltőt szeretnék alkotni.


Végül egy kesze-kusza színes manikűr lett a végeredmény, amit díszítőszalag segítségével készítettem el. Kicsit idegőrlő a szalagok közötti réseket kitölteni, de most kifejezetten jól esett ennek az időigényesebb manikűrnek az elkészítése. :) Bár időjárás már kicsit szomorkás az utóbbi napokban engem nem zavar, hogy ilyen színes lett a körmöm. :)




Szeretitek a színes feltűnő manikűröket?



Megjegyzések

  1. Annyira szép színes és hangulatos! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó színkombináció, no és kinek mi a feltűnő? :) Nálam ez természetes manikűr...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Én majd' megőszültem, míg a kis rombuszokat díszítőszalaggal létrehoztam. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó együtt ez a sok vidám szín!

    VálaszTörlés
  5. wow nagyon szuper lett. ma már láttam instán,már ott tetszett :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, micsoda színes formaforgatag )

    VálaszTörlés
  7. Á, imádom, hogy ilyen bohókás! Cuki! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a mani! És a blogod új "ruhája" is tetszik! Még most vettem észre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A kinézet még most alakul, mindössze kb 1 órája váltottam le a sablont. :)

      Törlés
  9. Látom te is a vidámabb színeket választottad! Nagyon szép manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  10. már instán is sejtettem, hogy esti spoiler... :D
    tetszik az új sablon is! :)

    VálaszTörlés
  11. De jó, vidámak a színek!! A fejléc is tetszik!!

    VálaszTörlés
  12. Köszi csajok! és örülök, hogy az új kinézet is elnyerte a tetszéseteket. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése