City tour - 4. Kairo

Kairóról nekem egyből az ókori Egyiptom jutott eszembe, és ezen a vonalon indultam el a manikűr tervezgetésénél, amikor is egyik reggel felvettem a nemrég vásárolt nyakláncom... Ekkor szöget ütött a fejembe, hogy tökéletes inspirációs alap lehet a manikűrhöz így azt vittem körömre ehhez a témához.



Voltatok már Kairóban?



Megjegyzések

  1. Nem :)
    Nagyon illik a lakk a nyaklánchoz :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is Egyiptom a mindenem, de sajnos még nem sikerült eljutni oda. :/ Amúgy a mani tényleg nagyon passzol a nyaklánchoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a minta és a színek is, jól sikerült a nyakláncról a körmödre átvinni az egészet :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól mutatnak a színek együtt és ötletes mani :) A nyakláncod pedig nagyon szép :))

    VálaszTörlés
  5. Színek és a mani tökéletes lett :) A nyaklánc is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a manikűröd. Ez a kék pedig különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, és a nyaklánc is gyönyörű ^^

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok! Örülök, hogy tetszik a nyaklánc is. :) Szerintem is szupi, és csak 290 Ft-ba került. :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése