SailorMoon - 12. Sailor Neptune

A Sailor Moon kihívás utolsó témája Neptun tündér, vagyis Mylene. El sem hiszem, hogy ez a kihívás is a végéhez ért... Tengerkék ruhája és haja inspirált a manikűr elkészítésénél.


Alapnak egy szó szerint tengerkék lakkot az Astor fashion studio dark water blue-t használtam, egy tengerkék lakkot, az Astor fashion studio majestic bluet használtam. És a gyűrűs ujjamat különböző méretű félgyöngyökkel díszítettem.





A félgyöngyöket a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre. A tárcsában három különböző méretű fehér gyöngyházas bevonatú félgyöngy található. Nem rajongok a körömből kiálló díszekért, ezért féltem, hogy a legnagyobb túl nagy lesz a körmömre, de abszolult nem volt zavaró, hogy kiállt. A gyöngyöket a még nedves lakkba nyomtam bele fogpiszkáló segítségével és egy vastagabb réteg átlátszó lakkal fixáltam. Két és fél napig napig volt rajtam a manikűr, de egy gyöngy sem pottyant le, és nem is kezdett el, sőtt még egy hajmosást is kibírtak. 

INNEN tudjátok megrendelni.


Pár szót ejtenék a lakkról is. Szinte ugyanolyan, mint a dark water blue árnyalat, ezért is zavarodtam meg kicsit, hogy melyik lakkot is használtam. Szép sötét zöldes kék lakk krém finishel. Két rétegben fed, átlagos idő alatt megszárad, és viszonylag fényes marad. A két nap alatt abszolút nem kopott meg.



Nézzetek szét a bolt nail art kínálatában, ha van kedvetek.
Ne feledjétk a 10 %-os kupon kódot sem. :)


Használtatok már ilyen félgyöngyöket?


Megjegyzések

  1. Jól néz ki, ez olyan petróleumkék nekem Moyra Gel lookban van hasonló színem. A gyöngyök meg olyan szemgolyó hatásúak, ahogy ráesik a fény :)

    VálaszTörlés
  2. Tökéletesen illik Neptunhoz :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése