Fruitbomb - 5. Pineapple

A mai gyümölcs az ananász volt. Ismét Lexa leírása alapján dolgoztam, és ezúttal is csak a gyűrűs ujjamat díszítettem, mert lusta is voltam és soknak is éreztem volna minden ujjamon az ananász mintát. A többi ujjamra egy fincsi narancs színű csillámos lakk került. :) Sokáig nem nagyon szerettem a csillámos finisű lakkokat, viszont az utóbbi időben teljesen beléjük estem. :3




Szeretitek az ananászt?


Megjegyzések

  1. Igen, jöhet az ananász, csak felbontani nem szeretem :)
    Szép a mani, ez a narancssárga nagyon szép színű.

    VálaszTörlés
  2. Jól néz ki - ebben a kombinációban még a naracs szín is tetszik, pedig amúgy nem szokott :P

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz képest, hogy nem szeretem a narancssárgát, ez a lakk (és az egész manikűr) nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! bevallom őszintén én sem vagyok nagy narancssárga fan, de szerettem ezt a manit. :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése