Sailor Moon NAC - 6. Vénusz tündér

A mani témánk Mathilda, vagyis Vénusz tündér, akinél az uralkodó szín a narancs. Ezt próbáltam felhasználni a mostani manikűrhöz. És rá kellett jönnöm, hogy nem is nagyon van olyan igazi klasszikus narancs lakkom... Inkább csak nagyon sötét pirosas, és korallos árnyalatok.


Végül négy narancsos árnyalatra esett a választásom, amit feldobtam a Golden Rose Jolly Jewels 120-as lakkjával. Nem is gondoltam, hogy egy lila-pink csillámos lakk ilyen jól mutathat a narancsos alapokon... :)




Szeretitek Vénusz tündért?



4 megjegyzés:

  1. Szép :) Én is glitteres lakkot használtam :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jól mutat együtt ez a két lakk :)

    VálaszTörlés
  3. De jó lett, tényleg szuperül mutat a lila a narancson :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, csupa csillám csoda ^^

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com