Gesztenyés kávékrémes finomság

Ismét egy kis finomságot hoztam nektek, ezúttal egy kávékrémes gesztenyés édességet. A kávékrémpor hónapokig kallódott az asztalomon, és várta a megfelelő felhasználási módját, aminek akkor jött el az ideje, amikor gesztenyepürét kívántunk... Önmagában is nagyon fincsi egyébként a krém, de így még jobb volt szerintem. :) Az elkészítése kb 5-10 percbe telik, és tökéletes desszert lehet akár vendégvárásra is. :)


 Hozzávalók 2 személyre:
- egy dr Oetker kávés-csokis krém por
- 250 ml tej
- gesztenyemassza
- tejszínhab

A zacskón lévő leírás alapján elkészítettem a kávékrémet a 250 ml tejjel, ezt kettéosztottam két üvegpohárba, nyomtam rá tejszínhabot, és reszeltem rá gesztenyemasszát... A tetejére is szerettem volna tejszínhabot, de elfogyott sajnos... :/






Szeretitek az instant édességeket?

Megjegyzések