Disney hercegnős kihívás összefoglaló

A Disney hercegnős kihívás a végéhez ért áprilisban, amiben nagy örömömre sokan részt vettetek. Volt aki idő közben csatlakozott, és volt aki csak alkalomadtán vett részt, de én a vendégeknek is örültem. :) Nem tudom Ti hogy voltatok vele, de nekem nagyon tetszett ez a téma megközelítés (biztos azért, mert én találtam ki. :D) Viccet félretéve tényleg örülök, hogy ennyiőtök érdeklődését felkeltette a kihívás és részt vettetek! :*

Íme az én kis összefoglalóm...



A kedvenc manikűröm Jázminé és Pocahontasé volt, a legnagyobb fejtörést pedig Hófehérke és Mulan okozta... :D

Hogy tetszett a kihívás? Melyik volt a kedvencetek?

Megjegyzések

  1. Nagyon sajnálom, hogy ebben most nem tudtam részt venni, pedig tényleg olyan lelkes voltam :c
    Mindenesetre a manikűrjeid csodásak lettek, azt hiszem, hamupipőke (és Belle) volt a kedvencem :) Talán a linkeket is berakhattad volna a bejegyzésbe, hogy könnyű legyen megnézni őket :$ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom én is, de van hogy nem úgy alakulnak a dolgok, mint ahogy az ember eltervezi. :)
      Meg mertem volna rá esküdni, hogy betettem a linkeket... De rosszul emlékeztem, a horoszkópos kihívás összefoglalójához raktam csak be. De pótoltam, köszi. :)

      Törlés
  2. Nekem az első meg az utolsó kedvenc :) Én örülök hogy részt vehettem :) én is csináltam összefoglalót :)

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik nagyon tetszik, de ha nagyon kell kedvencet választani, akkor Csipkerózsika és Pochontas. Köszönöm, hogy részt vehettem. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók lettek mind! Nekem Jázmin tetszik a legjobban. ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése