Sós ropogtatnivalók, magvas sajtos finomságok

Ezúttal egyszerre három finomságot hoztam a sós nasik kedvelőinek, a tészta alap teljesen ugyanaz, egy egyszerű kelt tészta. Például mondjuk ez a pogi tészta. De tökéletesen megfelel akár egy bolti gyorsfagyasztott leveles tészta is, ha nincs ideje az embernek.


1. verzió:
A tésztát ujjnyi vastagságúra nyújtottam, az egyik esetben megszórtam hámozott szotyival, amit kicsit bele söndörgettem a nyújtófával a tésztába, majd megszórtam sajttal és szív alakú kiszúróval kiszaggattam.

2-3. verzió:
A második esetben pedig a tészta egy részét lenmaggal szórtam meg, amit szintén kicsit a tésztába söndörgettem, a másik részét pedig sajttal, és egyszerűen csak csíkokra vágtam őket. 





Szeretitek a sós nasikat?

Megjegyzések

  1. Jaj de nagyon guszták :) Uracskám nem is olyan rég kérte, hogy csináljak valamikor pogit, a bejegyzésedet pedig égi jelnek veszem, hogy eljött az idő :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nah akkor hajrá-hajrá! Nekem is kellene már megint valami finomságot alkotni. :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyi vagy, guszták a nasik :)

    VálaszTörlés
  3. hmm de finik mi is szoktunk anyával hasonlót csinálni csak köménymagosat, a sajtos uyganilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem szerertem a köménymagot, így azt csak ritkán rakok rá, pedig szokták kérni, de hát én vagyok szakács! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése