Miss Sporty Lasting Colour 400

Régóta szeretnék már egy olyan igazi dögös bordó lakkot (pedig tudom, hogy van, de dögös vörösből sosem elég), és a Miss Sporty lakkjaival nagyon meg vagyok elégedve egy ideje, ezért az ő bordó lakkjukra esett a választásom. Szép mély bordó színe van az üvegben, de felkenve mintha világosabb lenne nekem a hatása, pedig ugyanolyan mint az üvegben... Létezik ilyen?! Mindenesetre így is tetszik, két rétegben tökéletes a fedése, de kíváncsi voltam sötétebb lesz-e, ha a harmadikat is felkenem, de jelentem nem változott semmit. Szóval a két réteg tökéletesen elég. Viszonylag gyorsan is szárad, és az ecsettel egy álom dolgozni. Még mindig imádom a Miss Sporty ecseteit. :)



Szeretitek a dögös bordó árnyalatokat?

Megjegyzések

  1. tényleg mennyire érdekes, hogy mindenkinek más jön be... ahogy írtam is a bejegyzésemben, nekem ez a lakk annyira nem jön be. örülök, hogy neked viszont tetszik, lehet hogy már nekem túl nagyok az elvárásaim :)

    VálaszTörlés
  2. Újabban csak a vampvörös marad meg rajtam :P Zseniálisan jó színe van ennek is!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése