Rainbow NPC - 17. francia

Mikor megírtam a posztot, és illesztettem volna be az inlinkz kódot akkor jöttem rá, hogy nem is ez volt a téma a héten... :D Kicsit elnéztem, de most már ezt posztolom, ezer bocsánat... A celluxos manikűr pedig jön a jövő héten... :$

Nem sokat szeretnék most ehhez a poszthoz hozzáfűzni. Egy egyszerű francia manikűrt készítettem egy kis színes díszítéssel. Szerintem nem lett rossz, bár lehetne sokkal jobb is. :/ 1-2 színt sajnos sikerült elkennem a fedőlakkal, de már nem volt erőm előről kezdeni az egészet...

Update: Rájöttem, hogy készítettem fényképezővel is képeket, úgyhogy itt van két értelmesebb kép a maniról. :)



Ritkán szoktam francia manit festeni, pedig nagyaon szeretem, szóval úgy érzem 2014-ben itt az ideje többször ez után a "minta" után nyúlnom... :)

Szeretitek a klasszikus franciát?

Megjegyzések

  1. Szerintem nagyon szép manikűr lett! :) Majd ha az enyémet meglátod délután, na akkor azon lehet majd szörnyülködni :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Milyen ismerős! n is nagyon szeretem a francia manikűröket, ehhez képest alig párszor készítem csak el őket. De a múlt héten rajtam is francia mani volt, nemsokára kint is lesz a blogon. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése