Januári körmös kihívás

Nos az van, megláttam IsaBellánál ezt a kihívást, és nem bírtam magammal, muszáj csatlakoznom hozzá! :D De több kihívás nem lesz januárra! Ez kb heti két manikűrt jelent + 2 ManiCute, 1 LFP, az még talán belefér. :) Az tetszik benne, hogy a témákat szabadon lehet értelmezni, nem túl kötöttek, így tudom követni a beígért egyszerű irányvonalat. :)



Ha van kedvetek csatlakozzatok! Tudom picit későn raktam ki, mert már 30-a és 1-jén indul a kihívás, de én is csak tegnap leltem rá. :) Akinek van instagramja, az töltheti oda is a képeit a #nailartjan taggel ellátva. :)

Az inlinkz kódok hamarosan jönnek! :)

Ki szeretne csatlakozni?

Megjegyzések

  1. Szerintem én :-D úgy voltam hogy nem de igen:-D:-D:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbáltam magam győzködni, hogy nem-nem-nem! De nem jött össze. :D

      Törlés
    2. :D akkor egy cipőben járunk :D

      Törlés
  2. Hát most nem ígérem hogy az összeset de valamelyiket meg fogom csinálni.
    Talán a 19, 22,25,29 vintage na az is érdekel :) :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem én is csatlakozom,pont Ágitól kérdem tud-e valami kihívást januártól,mondta ezt..először,mondom nem ez nekem nem tetszik,de másodszor mikor elolvastam a témákat rájöttem ez nekem mégis tetszik!:D
    Úgyhogy én is jönnék..:D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése