Rimmel 60 seconds 318 stand to attention



Ezt a lakkot Judit játékán nyertem. Nagyon szerettem volna már egy igazi dögös vörös lakkot, ezért örültem neki, mint majom a farkának. Van több pirosas lakkom is, de olyan igazi dög vöröst ezelőtt még nem, most már én is büszkélkedhetek egy ilyen darabbal.


A szokásos Rimmel 60 seconds üveg, 8ml lakk, vastag, lekerekített ecset, amit kapunk. Nem győzöm elégszer mondani, hogy imádom ezt az ecsetet! Egyszerűen fantasztikus, álom vele dolgozni.


A lakk nagyon jól pigmentált, már egy rétegben is szinte tökéletes a fedése, de mivel nekem elég hosszúak a körmeim és  szeretek biztosra menni, hogy tuti ne látszódjon át a körömvégem, így két réteget kentem fel belőle. A száradási ideje gyors, jó talán nem 1 perc, de gyors. A finishe fényesebb, mint a képen, de voltam olyan ügyes, hogy fotózás előtt kézkrémeztem, és nem töröltem le rendesen a körmeimről a krémet. :/


Szeretitek a dögös vöröst a körmeiteken?

Megjegyzések

  1. Imádom a vörös körömlakkokat, nagyon dögös! Örülök hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jók a rimmel lakkok. komolyan egyik szebb mint a másik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! Nekem csak 5 van, de mindet imádom, szuper minőség. :)

      Törlés
  3. Én is a rimmel rajongók táborához tartozom! :)
    Még soha nem csalódtam a lakkjaikban.
    Ennek is szuper színe van. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó színe van! A Rimmel pedig valóban nagyon jó minőség, az összes Rimmel lakkjaimat szeretem! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése