Miss Sporty Metal flip 040 Fiery Blaze



A bloggertalin sikerült zsákmányolnom ezt a kis duokróm szépséget. Amikor megjelentek idén ápráilisban nagyon rájuk voltam kattanva, de lakkstopon voltam éppen, és szépen lassan lebeszéltem magam róluk 1 hónap alatt (buta Timi!), hogy úgysem használnék ki egy ilyen lakkot. (Lásd az essence where is the party lakkját még mindig nem sikerült kipróbálnom több mint 1 év alatt...) De most lecsaptam rá. És nem csalódtam. Gyönyörű lakkról van szó. Nekem ez tetszik talán a legjobban a három megjelent lakk közül. Mivel én még mindig láttam drogériákban, ezért hoztam róla egy kis tesztet, hátha valaki még kedvet kap hozzá, és levadássza.


Már az üvegben is látható a lakk szépsége, ahogy forgatjuk a fényben mindig más színében pombázik, hol barna, hol lilás, hol zöldes. Nekem a lilás csillogása a kedvencem. :)


7 ml lakkot, és széles lekerekített ecsetet találunk a gömbölyded üvegcsében. Az ecset szuper, én imádom, mert roppant egyszerű vele dolgozni, két rétegben tökéletesen fed. A száradási ideje átlagos, de be kell vallanom, hogy nagyon türelmetlen voltam, és a második réteg után gyorszárító fedőlakkot kentem rá, mert már nagyon fáradt voltam....

Alapjáraton a lila és a barnás szín dominál leginkább természetes fényben, de amikor kisüt a nap, előbújuk a zöldes beütés is, és mesésen szikrázik...




Végül egy visszafogott kis arany nyomdázással dobtam fel, mert nem szeretem csak úgy magában hordani a lakkokat. De elnyomni sem akartam ezt a szépséget, ezért maradtam a kis lehelletnyi mintánál. :)


Szeretitek a duokróm hatást?

Megjegyzések

  1. Hát ez tényleg gyönyörű! Amúgy ugyanígy voltam/vagyok vele én is! Áprilisban nézegettem, hogy meg kéne venni, de valahogy drágálltam, aztán mikor itthon láttam a bejegyzésekben, mindig eldöntöttem, hogy na, következőben megveszem! De azóta sem szántam még rá magam. Mindig nézegetem, mikor drogériában van dolgom, de eddig valahogy mindig le tudtam beszélni róla magam. lehet, hogy már nem sokáig! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése