Első dry marble

Már hónapok óta szemeztem ezzel a technikával, amikor végre múlt héten nekiveselkedtem. Már láthattatok egy dry marbleos manit a blogon hétfőn, de nem az volt az első, hanem ez, de erre csak most került sor. Három pinkes színt használtam fel, felkentem egymás mellé az árnyalatokat és oda-vissza húzogattam a fogpiszkálót a sávókban, ezzel márványos átmenetet kialakítva. Nos, nem ez lett a legjobb ilyen próbálkozás, de elsőre szerintem teljesen jó, nekem bejön. :) Amit tanultam belőle, hogy túl vékony lett



A hüvelyk ujjam lett a kedvencem.



Oopps jelaous 1227, Moyra 56, Miss Sporty 395


Szeretitek ezt a technikát?

Megjegyzések

  1. tetszik, múltkor én is próbálkoztam vele, de túl egyformák voltak a színek, így nem lett látványos, de nem adom még fel. :)

    VálaszTörlés
  2. múltkor én is kipróbáltam csak én nekem meg vastag lett mert nem sajnáltam a körömlakkot :) ezzel készítettem ezt a manit: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/09/3-nap-sarga-korom-yellow-nails.html :) :D (k)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése