Hétköznapik körmös kihívás összefoglaló

Elérkezett az Angellel közös első kihívásunk vége, kicsit csúsztam vele az utolsó két állomásnál, mert túl sűrűek voltak a napjaim, de sikeresen teljesítettem összességében 2 nap csúszással, úgyhogy büszke vagyok magamra, mivel mellett vittem/viszem még az 52 hetes kihívást, a dalszöveges kihívást és Manna nyári kihívásából is szemezgettem.

Szerettem ezt a kihívást, mert a legegyszerbb, de mutatós megoldásokra kellett törekedni, ami nem is olyan egyszerű, ha az ember szeret extra körmöket festeni. A legtöbb alkalommal szerintem sikerült is az egyszerség határain belül maradni, ugyanakkor különleges manikat készíteni.



Melyik volt a kedvenc állomásotok?

Megjegyzések

  1. Nagyon szépek! Nekem a 7. babarózsaszín jön be a legjobban, de tényleg mindegyik gyönyörű!

    Nagyon várom már a Szivárványos kihívást, vettem egy csomó új lakkot is... :)

    VálaszTörlés
  2. sok szép manikűr én is csináltam összesítést még a múlthéten :) jó volt, már várom a következő kihívást *-*

    VálaszTörlés
  3. Jaj én is készülök egy ilyen összefoglalóval,amit terveztem.:)
    Hétvégén megcsinálom én is.:)
    Szupi így együtt látni a manikat amit készítettél:)

    VálaszTörlés
  4. annyira jók lettek, nem is tudok választani melyik a kedvenc. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok!
    Én is nagyon várom már a szivárvány kihívást. :) Az első két témára már készen is van a manim. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése