52 WNPC - 34. állatminta

Nem volt kérdéses milyen állatmintát választok erre a témára. Természetesen maradtam a leopárd mintánál (mint szinte mindig). Még januárban vettem essence körömmatricákat, amiket azóta sem próbáltam ki, most végre eljött az alkalom. Két körömre került a lila leó mintás matrica, a többit pedig lilára festettem egy magic visage lakkal, és a Flomar holo csillámos lakkjával egy kis átmenetet pingáltam a végekre.


Magával a matricával nem voltam túlságosan megelégedve, mert hamar felvált, ilyen 1-2 napos mulatság volt. De lehet csak én voltam vele béna...


Próbáltatok már ilyen egész körmös matricát? Hogy vált be?

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett!!!! Matrica is tetszik, csak kár hogy nem tartósak a az essence matricák!
    Nekem is volt más színű,csíkos essence matricám, le volt árazva még szerintem márciusba a rossmanba és 99ft volt, így gondoltam kipróbálom ,hát nekem is 2 nap után felvált.

    VálaszTörlés
  2. Azt elfelejtettem írni hogy milyen gyönyörű a lila lakk!!

    VálaszTörlés
  3. Szép színek, és a kivitelezés is ügyes! Annyira nem lettem szerelmes belé, már csömöröm van a leopárd mintától, de ez az én hibám :) Amúgy szépet és ízléseset alkottál, ahogy mindig. Nagyon szeretem a blogodat! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!
    Szép matrica és pont passzol a lakk színével.:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! =)
    Hajna, néha nekem is az van, de valahogy mindig győz, az hogy szeretem magát a mintát, és megcsinálom. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett így matricáson is! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése