Manikűrvadász 2.

Amikor olvastam Isánál a manikűrvadász "kihívásról" nagyon megtetszett ez a kezdeményezés, és jelentkeztem is, természetesen nem hagyhattam ki a második fordulót sem, aminek már Ingrid a házigazdája. Breet kaptam a sorsolás során. Eddig nem is ismertem a blogját, de ennek még örültem is, mert így újabb blog került fel az általam olvasottak közé. Nagy izgalommal és kíváncsisággal kezdtem el böngészni a blogját a nekem legjobban tetsző manikűr után. És meg is találtam... =)



A választásom erre a cuki virágos manikűrre esett, ami tavasszal pont aktuális. =) Annyit változtattam rajta, hogy én pasztell rózsaszín helyett egy kicsit erősebb középrózsaszínt használtam alapnak, az NYC lincoln square levandert, a virágokat pedig az NYC blancoval, valamint a butterfly life style 155-tel festettem. Nagy pozitívuma a manikűrnek, hogy könnyen elkészíthető, pontozó segítségével pik-pakk meg lehet festeni egy virágot néhány másodperc alatt.

Bree manikűrje

Az én manikűröm

Szeretitek a virágos körmöket?


Megjegyzések

  1. De szep:O

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Tök jó lett, szép ez a NYC lakk :]

    VálaszTörlés
  3. szép lett, a virágok nagyon feldobják:)

    VálaszTörlés
  4. ÓÓ ezek a szép virágok! <3 <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, jó újragondolás a saját stílusodban :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, tetszik ez a NYC lakk, és cukik a virágok! :)

    VálaszTörlés
  7. szép lett : ))) és milyen jól mutat ezen az NYC lakkon. tényleg ugyan az, de mégis más a mani : )

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyon cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Húúú ez nagyon szupi lett!:D
    Nagyon szép színe van az alap lakknak!
    Jól néznek ki a virágok is.Ügyi vagy.:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépen köszönöm lányok! =) Remélem lesz még sok fordulója ennek a játéknak, mert nagyon élvezem. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése