Lovely pearl bease Nr 3

A miskolci Rossmanokba nagyon lassan jutottak el az új Lovely lakkok nagy bánatomra. Viszont utólag belegondolva már örülök ennek, mert így egyből akciósan tudtam megvásárolni a kiszemelt lakkokat. Köztük ezt a szép fűzöld darabot is. A lakk színe egyből nagyon megfogott, amikor megláttam a polcon, pedig nem is igazán szeretem a zöldet… 


Nekem nagyon tetszik az új, egységes csomagolás, szerintem ráfért már a márkára egy ilyen újítás. Viszont a kupakon lévő címkék annyira nem nyerték el a tetszésemet, ezen talán még lehetne javítani. Valamint a fantázianevek is hiányoznak nekem.


Viszont a lakkal teljesen meg vagyok elégedve. Két rétegben szépen fed, szép fényes marad, az első réteg gyorsan meg is száradt, a második kicsit lassan, de teljesen benne van az átlagos száradási idő kategóriában. Nekem az egyet is tetszik, könnyű volt vele dolgozni. Nem mondanám se nem vastagnak, se nem vékonynak, olyan átlagos. A lakk állaga is teljesen jó, pont annyira sűrű, amennyire kell, hogy könnyű legyen vele dolgozni.



Szeretitek a zöld lakkokat?

Megjegyzések

  1. Az egész lakk és az utolsó kép is Méregcsókra emlékeztet :D

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű, nekem nagyon tetszik. És teljes mértékben igazad van. én is három héten keresztül jártam reménykedve a rossmannokat, hogy hátha majd most, és sehol semmi:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. egyébként díjat kaptál tőlem:)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2013/06/ismet-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Hmm, nem rossz, feketével nagyon jól nézne ki :]

    VálaszTörlés
  5. Már ki is próbáltam Klau, és szerintem is jól néz ki vele. :D
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/06/52-wnpc-24-nyomdazott.html

    VálaszTörlés
  6. szép zöld! pedig utálom a zöld színt!

    VálaszTörlés
  7. Ugyanígy vagyok vele! :D Én sem kifejezetten szeretem. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése