Astor fash'n studio 65

Ezt a lakkot még ősszel szereztem, azóta nem volt alkalmam kipróbálni.. De most végre bepótoltam. Egy csodás sötétkék lakk némi csillámporral. Egy rétegben kentem fel, bár ahogy a képeket elnézem a kisujjamon elég vékonyra sikeredett. 


Természetes fényben felkenve nem igazán jön elő a gyöngyházfény, ami az üvegben még szépen látszódik.



A szín igazi szépsége lámpafénynél jön elő, akkor látszódnak az apró csillámok. 



Szeretitek a kéket? Használtok sötétkék lakkot?

Megjegyzések

  1. Most le is van akciózva, én is nagyon nézegettem, de még szerencse hogy nem vettem meg, így a képeket látva nem tetszik, pedig üvegben nagyon szép! :(

    VálaszTörlés
  2. AZ üvegben tényleg sokkal szebb, jobban kijönnek az apró csillámok, felkenve inkább csak nagyon-nagyon sötét kék krém finisű lakknak tűnik. =( Mondjuk nekem így is tetszik, de nem olyan, mint az üvegben...

    VálaszTörlés
  3. az üvegcsében tetszik ez a kék szín, de a körmön már nem annyira, de attól még szép. Bár én nem viselném :(

    VálaszTörlés
  4. Én szeretm az ilyen sötét lakkokat, de egyre ritkábban nyúlok utánuk...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése