essence nail art Twins 06 Edward

Erre a gyönyörű Twins kiadású lakkra Pesten bukkantam rá, egy Müllerbe. ITT olvashattok róla bővebben, pontosan hol. Már rég kivonták a forgalomból, még akkor amikor én még az essence lakkok közelében sem jártam... Gyönyörű csillámos fedőlak, ezért örülök neki, hogy ráleltem abban a mesébe illő oázisban... A lakk mindössze 290 Ft volt és 10 ml-t tartalmaz az üvegcse.


Alapnak az essence Show Your Feet 22 green lagoon-ját használtam, ami nagyon hasonlít a lakk ikertestvéréhez, Bellához.


A lakk sok-sok türkiz csillámot tartalmaz, pici kör alakúakat, és nagyobb négyzet formájúakat. Valamint bónuszként még holografikus csillámokat is találunk a rengetegben, amik még különlegesebbé teszik ezt a fedőlakkot. Egy rétegben kentem fel, és így is elegendő csillám került a körmömre.  Gyönyörű fényesre szárad meg a lakk átlagos idő alatt.





Egy kép az eredeti alaplakkjával:


Aki lemaradt a régi twins lakkokról, az most készülhet, mert visszajönnek kicsit megújulva...

Szeretitek a színes csillámos lakkokat?

Megjegyzések

  1. azta, gyönyörűek együtt! :)

    VálaszTörlés
  2. ohhhh.elkerultek engem is ezek a lakkok.vagy en kerultem oket?!

    ez paratlan paros!mindketto csodaszep.o_O

    VálaszTörlés
  3. O.O eddig ez a legjobb párosítás amit láttam eddig. Alig várom,hogy az új Twins lakkok bejöjjenek,mert én is lemaradtam róluk. Nagyon szépek a körmeid is.
    Azrail

    VálaszTörlés
  4. Ó, Edward, légy az enyém :-D

    VálaszTörlés
  5. =) EZ jó Katy... :D Micsoda felkiáltás. :D
    Köszönöm szépen Inimeite! :$

    VálaszTörlés
  6. Edward.. gyere hozzám is, mesés vagy!! :'(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése